torsdag 22. august 2019

Er du på jakt etter en rådgiver som ser muligheter og tørr å utfordre det eksisterende?

Min ambisjon for 2021-22: Finne muligheter for å jobbe i skjæringspunktet mellom fagmiljø, næringsliv, politikk og kommunikasjon. Jeg har masser av guts til å  bistå dere i å ivareta deres viktigste samfunnsrolle i utviklingen av ny kunnskap, tjenester eller produkter. For så å kommunisere disse på tvers av prosjekter og målgrupper eksternt og internt.

Skal vi ta en prat?

Jeg har bred erfaring med prosjektledelse av store strategiske prosesser og prosjekter. Jeg vil hjelpe forskningsmiljø, merkevarer (verdikjeder) og virksomheter med å utforske sine vekstmuligheter, styrke sine posisjoner og skape vekstmuligheter. Slik kan vi skape gode resultater sammen. Nå ser jeg meg om etter nye jobbmuligheter, og er motivert for å jobbe med viktige samfunnsoppdrag.

Skal dere styrke satsningen på kommunikasjon?

For å lykkes med dette, ser jeg på kommunikasjon som et virkemiddel for å skape endring. Kommunikasjon er helt sentralt for at virksomheter skal lykkes. Fra tidenes morgen har jeg hatt ansvaret for å kommunisere på ulike måter til definerte målgrupper. I ulike kanaler for å påvirke dem mot ønsket etterlatt inntrykk. For å få til dette har det vært viktig å ta ibruk de teknologiske verktøy som finnes for å kommunisere på likeverdig vis til personer både internt og eksternt. Jeg er stolt av å ha vært en del av den digitale utviklingen fra tidenes morgen. Så kan vi snakke om hva dette har resultert av muligheter.

Jeg går for å være i overkant målrettet, resultat- og løsningsorientert. Det har vært en bratt læringskurve de siste årene, noe som alltid vil være viktig for meg å fokusere fremover. Jeg har en genuin interesse for å gi begrepet kompetanse et innhold, bevisstgjøre "Jeg, min kompetanse, mitt liv". Jeg har i over 4 år drevet aktivt endringsarbeid gjennom refleksjon, bevisstgjøring, trening og handling gjennom en biopsykososial tilnærming. Bruke oppdatert kunnskap og koble dette med trening som en måte å gi meg den egenomsorgen jeg har hatt behov for på fritiden for å fungere optimalt i en krevende hverdag. Godt supplert med kunnskapsdeling og deltagelse i ulike personlige samtaler med et mangfold av kompetansepersoner.

Er dere opptatt av å ta i bruk oppdatert kompetanse og dele viktig kunnskap?

Jeg er kjent for raskt å sette meg inn i nye bransjer, ny kunnskap;forskning og problemstillinger for så å foreslå og beslutte relevante aktiviteter som bidrar til hensiktsmessig utvikling og endring. Det betyr også at jeg har en stor vilje og evne til å være faglig oppdatert på det jeg jobber med. Har ansvar for. Jeg har vært leder og rådgiver med bredt ansvar og sittet på alle sider av bordet for hensiktsmessig utvikling av forretninger, merkevarer og forskningsmiljø. Rettet mot personer (forbrukere, kunder), forretninger og ulike medier (analoge , massemarkedsføring og digitale). Dette har vært spennende utviklingsarbeid. Jeg er også stolt av at jeg har satt mine spor i historien. Det kan vi godt snakke mer om.

Fra bred kompetanse til nye muligheter for å bidra i viktig samfunnsoppdrag:

Jeg er overbevist om at jeg har relevant høyere og erfaringsbasert kompetanse. Jeg bli motivert av mye ansvar og det å promotere andre. Jeg er fremoverlent og jobber både selvstendig og i team. Jeg liker å være strategisk orientert, og få mulighet til å finne frem til pragmatiske og effektive løsninger. Jeg er strukturert i min tilnærming og har gode analytiske egenskaper. Det har alltid vært nyttig å være fleksibel og ha evne til raskt å justere retningen på arbeidet.

Kompetanseprofil
v  Høyskoleutdannet sivilingeniør fra Industriell Økonomi og Teknologiledelse. Spesialisering innenfor resultatorientert prosjektledelse, merkevarebygging, strategisk forretningsutvikling og kommunikasjon. 20 års allsidig yrkeserfaring.

v  +12 års erfaring med resultatansvar når jeg er sentralt kontaktpunkt for:
- Etablere og sikre konkurransefortrinn gjennom innsikt og forståelse for problemstillinger, målgrupper, interessenter og markeder. Omforme kunnskapen til mål, handling og kommersiell suksess. Erfaring fra privat og offentlig sektor.
-Prosjekter innenfor industrivarer, kommunale satsingsområder (kultur, velferd og oppvekst) og kommunikasjon mot ulike målgrupper. Medie-mix, miksed message.
- Operativ erfaring i drift, fornyelse og utvikling av merkevarer og virksomheter (verdikjeder).

v  Gode resultater er forankret i gjensidig gode løsninger innenfor et mangfold av fagområder og avdelinger. Har et høyt tempo, vilje til omstilling og gjennomføringsevne.
v  +8 års erfaring som skribent og proaktiv kommunikasjon i sosiale medier.
v  Solid kunnskap om hvordan kommunikasjon er avgjørende for en virksomhets suksess. God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar